Konu "Fiyat" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Teoride ve uygulamada fiyat farklılaştırması stratejileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008-06)Karını maksimize etmeye çalışan firma, tüketici artığından daha fazlasını almaya çalışır. Bu tür amacı olan firmalar için uygun fiyatlama stratejilerinden biride fiyat farklılaştırmasıdır. Fiyat farklılaştırması teoride ... -
Ürün Tercih Nedenlerinin Yüksek Fiyat Ödemeye Hazır Oluş Tutumları Üzerine Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Tüketici davranışlarının oluşumu, birçok farklı faktörün etkisi ile şekillenen karmaşık, anlaması güç bir süreçtir. Tüketici ile ilgili kişisel faktörler, çevresel faktörler, ürün ile alakalı tüketici algılamaları gibi ...