Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Afyondaki tarihi çeşmelerde doğal taş kullanımı ve restorasyonu
(Mersem 2008 Türkiye VI. Mermer Sempozyumu, 2008)
Afyonkarahisar’da Osmanlı döneminde volkanik kayaçlar kullanılarak yapılmış cami ve çeşme gibi çok sayıda tarihi eser bulunmaktadır. Bu volkanik kayaçlar Afyonkarahisar civarındaki taş ocaklarından elde edilmişlerdir. ...
Afyonkarahisar İlinde Yetiştirilen Siyah Alaca İneklerin Süt ve Döl Verimleri Üzerine Farklı Çevre Faktörlerinin Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2008)
Bu arastırma, Afyonkarahisar’da mevsimin de dahil oldugu farklı çevre
sartlarının Siyah Alaca ırkının süt ve döl verimi özelliklerine etkisini ortaya koymak,
bu özellikler bakımından ırkın yetistiriciliginin Afyonkarahisar ...
Bayat köyleri ağzı
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışmada Afyonkarahisar ilinin Bayat köylerinin ağız özellikleri tespit edilmeye çalışılmıştır. İlçenin ağız özelliklerinin tespiti için köylerden derlemeler yaptık. Derlediğimiz malzemeleri Türk Dil Kurumu tarafından ...
Akarçay Havzası (Afyonkarahisar)'ındaki tehlike altındaki (cr, en, vu) endemik bitkilerin coğrafi bilgi sistemleri (cbs) ile haritalanması ve koruma statüleri
(2008)
Bu araştırma, Akarçay Havzası vaskuler endemik bitkilerinin, rekabet ve yayılış durumlarına göre, ekolojik isteklerini mukayese etmek ve bu türlerin
in situ korunması için öncü bir envanter oluşturması amacıyla yapılmıştır. ...
Mermer işletmeleri çalışanlarının iş tatmini ve işletmelerinden beklentileri: Afyonkarahisar İlinde faaliyette bulunan işletmelerde gerçekleştirilen bir araştırma.
(6.Mermer ve Doğaltaş Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 2008)
Küreselleşen iş yaşamında yaşanan gelişmeler, işletmelerin rekabet etme koşullarında da değişimi beraberinde getirmiştir. İşletmeler bu anlamda rakiplerinden daha avantajlı şartları ele geçirmek için yönetim uygulamalarında ...
Cep telefonu kullanıcılarının marka kimliği algılamalarına yönelik Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde bir alan araştırması
(Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Gelişim Dergisi, 2008)
Günümüz iş yaşamında birçok firmanın geleceği markalara bağlıdır. Satın alma sonrası bilgiyi yorumlamanın zor olduğu durumlarda marka, bilgiyi yorumlamanın önemli bir yoludur. Firma stratejilerini formüle etmede markaların ...