Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDincer, Caner
dc.contributor.authorDincer, Banu
dc.date2015-01-09
dc.date.accessioned2015-01-09T11:26:49Z
dc.date.available2015-01-09T11:26:49Z
dc.date.issued2012-12
dc.identifier.citationDincer, C , , , Dincer, B . (2012). SOSYAL MEDYA KULLANIM, ALGI VE ÇIKARIMLARI . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 14 (2) , 137-146
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/1483
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/1620/20301
dc.description.abstractSosyal medya ve sosyal ağlar firmalar için yeni pazarlama aracına ve insanların ürünler hakkında tutum ve fikirlerini beyan ettikleri bir yere dönüşmüştür. Dolayısıyla, firmalar bu tüketicilere yakın olmak için sosyal medya programları yapmaktadırlar. Fakat, tüketicilerin firmalar kadar hevesli olup olmadığı konusu fazla irdelenmemiştir. Aslında, birçoğu firma yada markalara bağ hissettikleri için kullanmamaktadırlar. Bu makale sosyal medyanın tüketici ve yöneticiler tarafından nasıl kullanıldığını ve algılandığını araştırmakta ve sosyal medyanın potansiyelinden faydalanmak için firmaların, tüketicilerin zaman, dikkat ve bilgisi karşılığında somut değer veren deneyimler tasarımlamaya ihtiyaç duyduklarını göstermektedir.en_US
dc.description.abstractSocial media and social networks have turned into new marketing tools for companies and a place where people can express their opinions and attitudes about products. Accordingly, companies are building social media programs to get closer to these consumers. But are consumers as enthusiastic as companies? Actually, most of them do not use social media simply to feel connected to brands or companies. This paper investigates how social media is used and perceived by both consumers and executives and shows that to exploit the potential of social media, companies need to design experiences that deliver tangible value in return for consumers time, attention and data.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectSosyal Miyen_US
dc.subjectSosyal Ağen_US
dc.titleSosyal medya kullanım, algı ve çıkarımlarıen_US
dc.title.alternativeSocial media use, perception and implicationsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentGalatasaray Üniversitesi, İ.İ.B.F., İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.volume14en_US
dc.identifier.startpage137en_US
dc.identifier.endpage146en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster