Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKaraca, Yusuf
dc.contributor.authorYaman, Kübra
dc.date.accessioned2015-03-11T11:59:18Z
dc.date.available2015-03-11T11:59:18Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2657
dc.description.abstractAğustos 2011 Danışman: Yard. Doç. Dr. Yusuf KARACA Belediyeler, hizmet sektöründe faaliyet gösteren yerel yönetimlerdir. Belediyelerin hedef kitlesi halkın kendisidir. Belediye ile halk arasında iletişim sağlayan halkla ilişkiler faaliyetleridir. Belediyenin halkla ilişkiler faaliyetleri sunulan hizmetin kalitesi artarken, halkın hizmetler hakkında bilgilendirilmesini, halkın güven ve desteğinin kazanılmasında etkilidir. Halkın memnuniyeti ya da memnuniyetsizliği belediye yönetimine alınan tavırda etkili olacaktır. Halk, İstek ve ihtiyaçlarına cevap vermeyi başarabilen belediyeye güven duyarken, istek ve ihtiyaçlarına cevap vermeyen bir belediye yönetiminin tekrar görev başına gelmesini istemeyecektir. Bu araştırmanın temel konusu, Afyonkarahisar Belediyesi’nin halkla ilişkiler faaliyetlerinin, Afyonkarahisar halkı tarafından nasıl algılandığını ortaya koymaktır. Bunun için, halkla ilişkilerin temel amaçları ve ilkeleri dikkate alınarak bir anket formu oluşturulmuş, halkla ilişkilerin çalışmalarının nasıl algılanıp, yorumlandığı ortaya konulmuştur.en_US
dc.description.abstractMunicipals are to local managements which facilitate in service field. The audience of municipals are the public. Public relations that is the connections between municipals and public, informs the public about services and comes into play to get the thrust and support of the public. The satisfaction or unsatisfaction of people is very effective on attitude of people to the local managements. While people thrusts to the Municipals which succeeds to response the needs and queries of people, they will refuse to re-assign the municipal management which does not perform for the needs and queries of people. The base aim of this examination is to obtain how the facilities of Public Relations Department in Municipal of Afyonkarahisar to be perceived by the people in Afyonkarahisar. Therefore a questioner based on the basic aims and principles of public relations has taken to understand how to be perceiveden_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBelediye,en_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectYerel Yönetimleren_US
dc.titleBelediyelerde Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Algılanması: Afyonkarahisar Belediyesi Örneğien_US
dc.title.alternativeMunicipalitie of Public Relations Activities Perceptions: An Example of Municipality Afyonkarahisaren_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.authoridTR37792en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster