Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorGörmüş, Alparslan Şahin
dc.contributor.authorSert, Selçuk
dc.date.accessioned2015-03-13T08:52:00Z
dc.date.available2015-03-13T08:52:00Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2760
dc.description.abstractKüreselleşen dünyada işgücü, sermaye ve teknolojinin uluslararası bir boyut kazanması ile birlikte, işletmelerin kendi ülkeleri dışındaki pazarlara yönelmel eri kaçınılmaz hale gelmiştir. Uluslararası pazarlara yönelme kararı veren işletmelerin ise birçok kararı göz önünde bulundurmaları gerekmektedir. Uluslararası pazarlara hangi strateji ile girileceği ise bu kararlardan biri ve en önemlilerinden kabul edilmektedir. Bu süreçte işletmelerin kendi karakterlerine uygun en doğru adımları atması yerinde olacaktır. Çalışmamızın amacı, Uşak Tekstil sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin uluslararası pazarlara hangi strateji ile girdikleri ve bu süreçte karşılaştıkları sorunları saptamaktır. Uluslararası pazara giriş stratejileri ve bu süreçte ortaya çıkabilecek problemler teorik olarak açıklandıktan sonra Uşak Tekstil sektöründe faaliyet gösteren işletmeler üzerinde anket çalışması yapılmış ve sonuçları değerlendirilmiştir.en_US
dc.description.abstractAs labour force, capital and technology are getting into international dimensions in the globalizing world, it is inevitable that establishments attend the markets abroad. The establishments have to take lots of decisions into consideration. One of the most important decisions is which strategy you will attend for the international markets. In this process, establishments have to follow the most suitable steps for their characteristics. The aim of this study is to determine which strategies Uşak Textile Sector is using for the international markets and what problems they are facing. After determining the strategies of attending the international markets and explaining the probable proble ms theorically, a survey was made upon the establishments in Uşak Textile Sector and the results were evaluated.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTekstil sektörüen_US
dc.subjectUluslararası pazarlaren_US
dc.titleUluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri ve Bu Süreçte Ortaya Çıkabilecek Problemler: Uşak İli Tekstil Sektöründe Bir Araştırmaen_US
dc.title.alternativeEntry Strategies to an International Markets and the Problems That will be Able to Appear in This Process: The Study of Uşak Textile Sectoren_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilimdalı, Pazarlama Bilim Dalı İşletme Bölümüen_US
dc.authoridTR37699en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster