Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTorlak, Ömer
dc.contributor.authorAçıkgözoğlu, Semih
dc.date.accessioned2015-03-13T14:52:26Z
dc.date.available2015-03-13T14:52:26Z
dc.date.issued2006
dc.date.submitted2006
dc.identifier.issn1302-1265
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2819
dc.description.abstractBu çalışma ürünlerde son kullanma tarihinin tüketicilerce algılanmasına yönelik bir araştırmadır. Anket yoluyla elde edilen bilgilerin istatiksel anlamda ilişkileri incelenmiştir. Sonuç olarak tüketicilerin son kullanma tarihine dikkat ettikleri ve tüketicilik bilincinin ülkemizde de oluşmaya başladığı anlaşılmıştır.en_US
dc.description.abstractThis study is about research on consumers’ product expiration date perception. Datas which were gathering by survey, were analyzed in statistical manner. Consequently, consumers were careful on expiration date and the aware of consumerism were become being in our country.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketicien_US
dc.subjectSon Kullanma Tarihien_US
dc.titleÜrünlerde Son Kullanma Tarihinin Tüketicilerce Algılanmasına Yönelik Bir Araştırmaen_US
dc.title.alternativeA Research on Consumers’ Product Expiration Date Perceptionen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.authoridTR26052en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster