Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorReiser, Robert A.
dc.date2015-03-17
dc.date.accessioned2015-03-18T07:09:15Z
dc.date.available2015-03-18T07:09:15Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1302-1265
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2980
dc.description.abstractBu makalenin amacı; eğitim teknolojisi alanına ilişkin yapılan başlıca tanımların, alanda yaşanan değişmeleri nasıl yansıttığını incelemektir. Bu amaçla 1900-1994 arasında yapılan tanımlar incelenmiş ve karşılaştırılmıştır. Her bir tanım yapıldığı zamandaki koşullar açısından tartışılmıştır. Ayrıca makalede, tanımlarla yansıtıldığı gibi alandaki başlıca değişiklikler açıklanmış ve gelecek tanımlara ilişkin düşüncelere yer verilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this article is to examine how, over time, the major definitions of the field of educational technology have reflected changes in the field itself. Major definitions from the early 1900s through 1994 are reviewed and compared. Each definition is discussed in terms of the events and ideas that were current at that time. Major changes in the field, as reflected by the definitions, are identified and thoughts regarding future definitions are presented.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim Teknolojisien_US
dc.subjectÖğrenme Kaynaklarıen_US
dc.subjectÖğrenme Süreçlerien_US
dc.titleTanımlamalarının Yansıttığı Biçimiyle Eğitim Teknolojisi Alanıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentAKÜ, Uşak Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage43en_US
dc.identifier.endpage56en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster