Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydoğan, İsmail
dc.date2015-03-23
dc.date.accessioned2015-03-23T11:19:33Z
dc.date.available2015-03-23T11:19:33Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1302-1265
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/3158
dc.description.abstractOkulda yapılan eğitim-öğretim etkinliklerinde ve öğrencilerin yüksek başarı göstermesinde önemli olan öğretmen ve öğrenci arasındaki iletişimdir. Öğretmen ve öğrencinin birbirlerini tüm yönleri ile tanıması, öğretmenin öğrenciden beklentisinin yüksek olması ve öğrenciler hakkında olumlu düşünceler geliştirmesi, öğrencinin performansını artırmaktadır. Bu araştırmada eğitimin öneminden bahsedilerek, düşüncenin gücü olarak belirtilen pigmalyon etkisinin öğrenciler üzerinde etkisinin olup olmadığı araştırılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe communication between the teacher and the students is significant on the activity of education in the schools and high successes of object exposed about the students. The teacher who hope of hight about student and think that possitive to the students is the execution of students of performance. In this search explain significant education and study the effective pygmalion on the student.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim-öğretimen_US
dc.subjectDüşünce Gücüen_US
dc.titleÖğretim Ortamında Düşüncenin Gücüen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentErciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.startpage209en_US
dc.identifier.endpage222en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster