Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Yazınsal Ürünlerde Biçim-İçerik Tartışmaları: Hakikat ve Paradoks Arasında Sanat
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2011)
Yazınsal ürünlerin oluşum ve çözümlemesinde, biçim ve içerik
tartışması hep yapıldı. Sanat ürünlerinde yazınsallığı sağlayan biçim midir,
içerik midir? sorusu hep soruldu. Biçimsel incelemeyi, somut olanı
incelemeyi öne ...
Uzay turizmine ilişkin uluslararası turizm karikatürlerinin göstergebilimsel bir analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019)
Uzaya ulaşabilmek, farklı gezegenlerde hayat kurmak, gezegenler arasında seyahat edebilmek, Ay’a
gitmek geçmişten günümüze kadar insanların hayalini kurduğu bir olgudur. Bu olgu doğrultusunda
şekillenen turizm türü uzay ...
Reklamlarda metaforik öğelerin kullanımı: kozmetik reklamları örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada reklam ve diğer pazarlama iletişimi çalışmalarında mesajı hedef kitleyle buluşturmak için
sıklıkla başvurulan görsel metafor kavramı üzerine bir araştırma gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın genel
amacı, ...