Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Türkiye’de bilgi ve iletişim teknolojileri sektörüne yönelik Devlet politikaları ve ekonomik büyüme
(2018)
Bu araştırmanın amacı Türkiye’de bilgi iletişim sektörü devlet politikalarının incelenmesi ve bilgi iletişim sektörünün ekonomiye katkısının ele alınmasıdır. Bu araştırmanın yöntemi alan taramasıdır. Bu yöntemde konuyla ...
Eleştirel Teori Açısından Medya
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013-12-18)
EleştirelTeori,FrankfurtOkulutarafındangeliştirilipkullanılanveokulun genelyaklaşımını ifadeedenkavramdır.Kültür Endüstrisi,FrankfurtOkulu’nun, özellikleMaxHorkheimerveTheodorAdornotarafından geliştirilenvekullanılan, ...
Bazı Öğretim Materyalleri Kullanımının İlköğretim 2. Sınıf Öğrencilerinin Kelime Servetine Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Bu çalışmada İstanbul Ümraniye Türk Eğitim Vakfı Zahide Zehra GARRING ilköğretim okulu 2. sınıf öğrencilerinin (227 öğrenci) kelime servetlerinde, fihrist, sözlük ve metin defteri kullanımı ile kelime serveti ilişkisi ...
Yoğun Bakım Ünitesinde Yatan Hasta Yakınlarının Memnuniyet Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2009)
Yoğun bakım, yaşamı akut olarak tehdit eden bir hastalığı olan ya da böyle bir
hastalığın gelişmesi beklenen bireylere verilen multidisipliner bakım ve tedavi
şeklidir. Yoğun bakıma yatan hastaların ailelerinin memnuniyet ...
Ailelerin iletişim tarzları ve farkındalık düzeylerine göre satın alma kararlarında çocukların etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu çalışmada, çocukların ebeveynlerine yönelik uyguladıkları taktikler ile ebeveynlerin çocuklara yönelik pazarlama faaliyetlerine farkındalık düzeyinin ebeveynlerin satın alma kararlarına etkisi farklı aile iletişim ...
Helal sertifikali gida ürünlerinin pazarlamasinda tutundurma faaliyetleri üzerine bir araştirma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Ülkeler arası ticaretin kolaylaşmasıyla birlikte tüketicilerin zevk ve tercihleri de çeşitlenmiştir. Gıda ürünleri satın alırken helal sertifikası arayan tüketicilerin sayısı artmakta ve bu tüketici grubunu hedefleyen ...