Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Televizyon reklamlarında star kullanımının tüketiciler üzerine etkisi: İzmir ilinde üniversite öğrencileri arasında bir uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Starlar bazen markaya fiziksel özelliklerinin yanı sıra bir ruh ve kişilik kazandırmak yani marka imajı oluşturmak, bazen de halkla ilişkiler ve satış geliştirme faaliyetlerini yönlendirmek ve yürütmek amacıyla kullanılmaktadır. ...
Ürünlerde Son Kullanma Tarihinin Tüketicilerce Algılanmasına Yönelik Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışma ürünlerde son kullanma tarihinin tüketicilerce algılanmasına yönelik bir araştırmadır. Anket yoluyla elde edilen bilgilerin istatiksel anlamda ilişkileri incelenmiştir. Sonuç olarak tüketicilerin son kullanma ...
Tüketici kredilerinde ayni teminat sorunu
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Tüketici, ticari olmayan amaçlarla mal ve hizmet sözleşmelerine taraf olan kişidir. Tüketici kredisi ise, tüketim amacıyla satın alınan mal ve hizmetlerin finansmanını karşılamaya yönelik bir kredi şekli olarak tanımlanabilir. ...
Hayvan refahına ilişkin tüketici algı ve tutumu
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 21.04.2021)
Bu araştırmada, tüketicilerin hayvan refahına yönelik algı ve tutumunun belirlenmesi ve tüketicilerin bazı özellikleri ile hayvan refahı algı ve tutumu arasındaki ilişkilerin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın amacı ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ...