Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Üniversite Öğrencilerinin Zaman Yönetimi Becerileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
Bu araştırmanın amacı, üniversite öğrencilerinin zaman yönetimi becerileri ile akademik başarıları arasında bir ilişki olup olmadığının belirlenmesidir. Bu amaçla, 2008-2009 öğretim yılında, Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde ...
Dershaneye Giden 8. Sınıf Öğrencilerinin İçsel ve Dışsal Güdülenmeleri ile Akademik Başarılarının Karşılaştırılması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Bu araştırmada, Dershaneye giden 8. sınıf öğrencilerinin; içsel ve dışsal güdülenme düzeylerini belirlemek, içsel ve dışsal güdülenmelerinin ve akademik başarılarının bazı değişkenler açısından anlamlı farklılık gösterip ...
İlköğretim 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Memnuniyetlerinin Seviye Belirleme Sınavı’ndaki (Sbs) Sosyal Bilgiler Test Başarısına Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Bu çalışmanın amacı İlköğretim 7. Ve 8. Sınıf İlköğretim Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Memnuniyetlerinin Seviye Belirleme Sınavı’ndaki (SBS) Sosyal Bilgiler Test Başarısına Etkisi araştırılmıştır. Öğrencilerin ...
Kız meslek lisesi öğrencilerinin akademik başarısızlık nedenlerinin veri madenciliği tekniği ile analizi
(2011)
Günümüzde akademik başarıya ulaşmak eski yıllara göre oldukça zor bir durumdur.
Çünkü özellikle ergenlik çağına girmiş bireyler ailelerinden, çevrelerinden, okul
ortamından, öğretmen davranışlarından ve bunlar gibi ...
Otantik öğrenme yaklaşımının sosyal bilgiler dersinde uygulanması; Bir karma yöntem araştırması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmada, otantik öğrenme yaklaşımının sosyal bilgiler dersinde uygulanmasının akademik başarıya, bilginin kalıcılığına, derse karşı tutuma ve 21. yüzyıl öğrenme ve yenilenme becerilerinin gelişimine etkileri ...
Gerçekçi matematik öğretiminin 5. Sınıf öğrencilerinin akademik başarı, Motivasyon ve kalıcılıkları Üzerindeki etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmada, Gerçekçi Matematik Öğretimi’nin (GMÖ) 5. sınıf “Veri işleme” öğrenme alanına ilişkin akademik başarı, motivasyon ve kalıcılık üzerindeki etkisi araştırılmıştır. Araştırmada ön-test son-test kontrol gruplu ...
9. ve 11. Sınıf ingilizce dersinde karikatür ve kelime matrisi tekniklerinin akademik başarı ve tutuma etkisinin incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmanın amacı, dokuzuncu sınıf İngilizce dersi Invitations and Celebrations” ve “Television and Social Media” üniteleri ile on birinci sınıf İngilizce dersi öğretim programında yer alan “Friends” ve “Values and ...
Lise düzeyinde öğrenim gören sporcu öğrencilerin branşlarıyla ilgili okul, çevre ve aile etkilerinin araştırılması (Afyonkarahisar il örneği)
(Afyon Kocatepe, Sağlık Bilimleri, 14.11.2023)
Araştırmamızda lise kademesinde öğrenim gören lisanslı sporcuların branşlarını seçimlerinde okul, çevre ve aile faktörlerinin etkisi araştırılmıştır. Çalışma grubunu 119 kadın 210 erkek, toplam 329 sporcu öğrenciden ...