Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
İlkokul 4. Sınıf Öğrencileri İçin Hazırlanan Müzik Eğitiminde Öğrenmeyi Kolaylaştırıcı Görsel Materyallerin Kullanımına İlişkin Bir İnceleme
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Müzik eğitimi, ilköğretim süreci içerisinde hem bir eğitim aracı hem de etkili bir eğitim alanıdır. İlköğretimde müzik eğitimi genel müzik eğitimi ile ilişki içerisindedir. İlköğretim müzik eğitiminin; temel müzik ilkelerine ...
Devlet konservatuvarlarının lisans düzeyinde verilmekte olan mey eğitimi için bir müfredat önerisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Devlet Konservatuvarlarının Lisans Düzeyinde Verilmekte Olan Mey Eğitimi İçin Bir Müfredat Önerisi adlı bu tez çalışması alanda yapılmış ilk lisansüstü tez çalışmasıdır.
Geleneksel halk çalgılarımızdan kamışlı üfleme ...
Ortaokul Müzik Ders Kitaplarındaki Çocuk Şarkılarının Piyano Eşlikli Kullanımının Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Bu çalışmada, ortaokul müzik ders kitaplarındaki çocuk şarkılarının piyano eşlikli kullanımının, müzik öğretmenlerinin görüşlerine göre değerlendirilmesi amaçlanmıştır.
Bu amaçla, nitel araştırma yöntemlerinden betimsel ...
Amatör Müzik Eğitimine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Tutumları
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Bu araştırmanın amacı; amatör müzik eğitiminin müziğin bireysel, toplumsal, kültürel, ekonomik ve eğitimsel işlevlerinin gerçekleşip gerçekleşmediğine yönelik öğretmen ve öğrenci tutumlarının belirlenmesidir. Araştırmanın ...
Anadolu İmam Hatip Liselerindeki Müzik Eğitiminin Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
Bu araştırma, mesleki din eğitimi veren bir kurum olan Anadolu İmam Hatip Liseleri’nde verilmekte olan müzik eğitiminin öğrencilerin görüşleri açısından incelemek, doğrudan ve dolaylı olarak bir durum tespiti yapmak, bu ...
Başlangıç Düzeyi Korno Eğitiminde Sorunlara İlişkin Eğitimcilerin Görüşleri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
Bu çalışma; Başlangıç Düzeyi Korno Eğitiminde karşılaşılan sorunlara yönelik eğitimcilerin görüşlerinin belirlenmesi amacıyla hazırlanmıştır.
Başlangıç düzeyi korno eğitimi veren eğitmenlerin gönüllü olarak yanıtladığı ...
Müziksel İşitme Okuma Ve Yazma Dersinin Ölçme-Değerlendirme Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Bu araştırma, Eğitim Fakülteleri Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Öğretmenliği Anabilim Dallarında okutulan Müziksel İşitme Okuma ve Yazma Dersinde eğitimcilerin ölçme değerlendirme uygulamalarında kullandıkları yöntemlerin ...
Okul öncesi dönem için yaratıcı müzik etkinlikleri tasarımı
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Müzik eğitimi, okul öncesi dönemde eğitici ve eğlendirici bir amaca sahiptir. Bu dönemde verilen müzik eğitimi; çocuklarda sesleri ayırt etme, sesini doğru kullanma, kendini ifade etme, farklı müzik kültürlerini tanıma, ...