Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Kurumsal itibarın müşteri tercihleri üzerine etkileri: Afyon’da perakende sektöründe faaliyet gösteren işletmeler üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2005)
Bu araştırmayı gerçekleştirme amacımız, bilinen pazarlama stratejilerinin değişen çevresel ve işletme şartlarında farklılaşma sağlamadığını ve kurumsal itibarın farklılaşma yaratarak müşteri tercihlerini değiştirdiğini ...
İlköğretim çağındaki öğrencilerin vergileri algılaması: Afyonkarahisar İli örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2005-12)
Çalışmada ilköğretim çağındaki öğrencilerin vergiyi nasıl algıladıkları ve vergiyi algılamaları üzerinde etkili olan faktörlerin neler olduğu konusu, Afyonkarahisar ilinde ilköğretim öğrencileriyle yapılan anket ve mülakattan ...