Başlık için Cilt 11 : Sayı 1 listeleme
Toplam kayıt 16, listelenen: 15-16
-
Yaşlı tüketicilerde algılanan marka değeri ve satınalma niyeti
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2009-06)Gelişmiş ülkelerde yaşlı tüketicilerin satın alma davranışları, pazarlama araştırmacılarının ve firma yöneticilerinin yoğun ilgi gösterdikleri bir konudur. Çünkü bu ülkelerde yaşlıların yaşam standardı ve süresi yüksektir ... -
Yatırımcı ilişkileri yönetiminde güven ve ekonomiye etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2009-06)Bu çalışmada güven, işletme-yatınmcı ilişkisinde güven oluşumunun önemi ve bu konuda etkin bir araç olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk ele alınmıştır. Güven, ekonomideki işlem maliyetlerini azaltarak etkinliğin artmasına ...