Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBüyükgönenç Polat, Bahar
dc.date.accessioned2018-06-21T11:26:46Z
dc.date.available2018-06-21T11:26:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://amader.aku.edu.tr/wp-content/uploads/2018/02/c4s7_10.-bahar-polat.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/4822
dc.description.abstractBu çalışmada, okul öncesi müzik eğitimi yöntemleri incelenmiştir. Okul öncesi müzik eğitiminin çocuklara kazandırdıklarından bahsedilerek detaylarıyla beraber eğitim yöntemleri anlatılmıştır. Sırasıyla Dalcroze, Kodaly, Orff, Suzuki, Montessori yöntemleri incelenmiş, felsefeleri ve temel özellikleri ele alınmıştır. Yöntemler arasındaki farklar ve benzerlikler ortaya çıkartılmıştır. Bu çalışmanın sonucunda, okul öncesi müzik eğitiminde çocuklara daha fazla özgürlük ve yaratıcılık alanlarının sağlanmasının önemli olduğu ve okul öncesi müzik eğitiminin olumlu gelişmelere yol açtığı görülmüştür. Bu çalışmanın öğrenci, eğitimci ve akademisyenlere ışık tutması amaçlanmıştır. Bu yöntemler pek çok müzik eğitimcisi tarafından kabul görmüştür.en_US
dc.description.abstractIn this study, pre-school music education methods are examined. The pre-school music education has been told about the children, and details of the training methods are explained. Dalcroze, Kodaly, Orff, Suzuki and Montessori methods were examined and their philosophies and basic characteristics were examined. Differences and similarities between the methods have been revealed. As a result of this study, it was found that it is important to provide children with more freedom and creativity areas in preschool music education and preschool music education leads to positive developments. This study aims to shed light on students, educators and academicians. These methods have been accepted by many music educators.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.identifier.doi10.5578/amrj.66453en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOkul Öncesien_US
dc.subjectMüziken_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.titleOkul öncesi müzik eğitiminin önemi ve eğitim yöntemlerien_US
dc.title.alternativeThe ımportance of pre-school musıc educatıon and educatıon methodsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAkademik Müzik Araştırmaları Dergisi “AMADER”en_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage20en_US
dc.identifier.issue7en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster