Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGÖKGÖZ Nihal
dc.date.accessioned2018-12-19T14:24:05Z
dc.date.available2018-12-19T14:24:05Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/5041
dc.description.abstractBu çalışma perakendecilerin, perakendeci markalı ürünlere uyguladıkları ambalajlama stratejilerini araştırarak uygulanan bu ambalajlama stratejilerinin tüketici tercihi üzerindeki etkisini incelemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla perakendeci markalı ürünlerin ambalajlama stratejileri nitel veri toplama tekniği kullanılarak, bu ambalajların tüketici tercihi üzerindeki etkisi ise nicel veri toplama tekniği kullanılarak araştırılmıştır. Çalışmada, perakendecilik, marka ve ambalaj ile ilgili temel kavramlar açıklanmış, perakendeci markalar ve tüketici tercihleri ile ilgili gerekli bilgiler verilmiş ve konuyu kapsayan bir araştırma yapılmıştır. Araştırmada perakendeci markalı ürün ambalajları ile diğer markaların ambalajları arasında farklılıklar bulunduğu ve perakendeci markalı ürün ambalajlarının tüketici tercihi üzerinde etkili olduğu tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study was carried out to investigate the packing strategies that retailers apply to private label products and to examine the effect of these packing strategies on consumer preference. For this purpose, the packaging strategies of the private label products using qualitative data collection technıque and the effect of these packages on the consumer’s preference are determined by quantitative data collection technıque. In this study, it is explained the basic concepts of retailing, branding and packing, is given necessary information about private labels and consumer preference and covering subject matter is researched. It was found that there were differences between the private label product packages and the packaging of other brands in the survey and the private label product packaging was influential on the consumer’s preference.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPerakendeci Markaen_US
dc.subjectAmbalajen_US
dc.subjectTüketici Tercihien_US
dc.titleTürkiye’ De Perakendeci Marka Ambalajı Ve Tüketici Tercihlerien_US
dc.title.alternativePrıvate Label Packıng In Turkey And Consumer Preferencesen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Esntitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster