Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ...
Afyonkarahisar kent ekosisteminde su kirliliği
(2006)
Artan dünya nüfusuyla birlikte suya duyulan ihtiyaç da her geçen gün
artmaktadır. Temiz ve kullanılabilir su kaynaklarının azaldıgı günümüzde su
kirliligi, çevre sorunları içerisinde önemli bir yere sahiptir.
Eber gölü, ...