Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Tanzimat ve Meşrutiyet Dönemlerinin Pedagojik Formasyon Anlayışı
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2003)
Bu çalışmada Tanzimat ve Meşrutiyet dönemlerinin pedagojik
formasyon anlayışının nasıl ve hangi yönde gelişmeye başladığı tespit
edilmeye çalışılmıştır. Öncelikle Tanzimat dönemi ile birlikte bilim haline
gelen Eğitim ...
Öğretim Ortamında Düşüncenin Gücü
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2003)
Okulda yapılan eğitim-öğretim etkinliklerinde ve öğrencilerin yüksek
başarı göstermesinde önemli olan öğretmen ve öğrenci arasındaki iletişimdir.
Öğretmen ve öğrencinin birbirlerini tüm yönleri ile tanıması, öğretmenin ...