Turizm İşletmelerinin Etkinliklerinde Pazarlama Giderlerinin Rolü
Özet
Turizmin gelişmesiyle birlikte artan rekabet sonucunda işletmeler, pazarlama çalışmalarına daha fazla
önem vermektedirler. Söz konusu faaliyetler nedeniyle ortaya çıkan giderler işletmelerde pazarlama
giderlerini oluşturmaktadır. Bu çalışmada Borsa İstanbul’da işlem gören turizm işletmelerin
etkinliklerinde pazarlama giderlerinin rolünün belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda
analiz kapsamına alınan işletmelerin mali tablolarındaki bilgilerden yararlanılarak veri zarflama
analizi gerçekleştirilmiş ve daha sonra ulaşılan sonuçlar yorumlanmıştır.
Kaynak
Sosyal Bilimler DergisiCilt
20Sayı
3Koleksiyonlar
- Cilt 20 : Sayı 3 [20]