Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Elazığ'da Kurtlar Vadisi Dizisinin Alımlanması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 01.12.2007)
Bu makale, Kurtlar Vadisi dizisinin izleyiciler tarafından bu kadar çok
izlenmesinin ardındaki nedenleri araştırmayı hedeflemektedir. Niteliksel araştırma
yöntemlerinden olan derinlemesine mülakat ve katılımcı gözlem ...
Elazığ'da genç kızların medya tüketimi
(Fırat Üniversitesi, 01.06.2008)
Kuramsal temeli Kültürel Çalışmalara dayandırılan bu araştırma,
Elazığ’da yaşan genç kızların medya ile ilgili alımlamalarını yapılan
derinlemesine mülakatlarla analiz etmeyi amaçlamaktadır. Türkiye’nin
doğusu ve batısı ...
Reklamlarında Ramazan Ayına Ait Temsiller
(Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, 05.06.2010)
Hızla değişen pazar koşullarında, rekabetin günden güne artması sonucu, benzer malları üreten çok sayıda firma, pazarlama iletişimi elemanlarını daha profesyonel ve daha rasyonel kullanmak zorunda kalmaktadır. Üretici ile ...