Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Vygotsky’nin Yeniden Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2006)
Öğrenme konusunda koşullanmacı-davranışçı teoriler güncelliklerini
yitirince bilişsel esaslı teorilerde önemli gelişmeler sağlandı. Bilişsel esaslı
teorilerde de önceleri Piaget’nin zihinsel gelişim ve öğrenme anlayışı ...
Afyon Kocatepe Üniversitesinde öğrenim gören öğrencilerin akademik özyeterlik inanç düzeylerinin incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2011)
Araştırmada, Afyon Kocatepe Üniversitesi bünyesinde bulunan
Fakülte/Yüksekokul /Meslek Yüksekokullarında öğrenim gören öğrencilerin
akademik özyeterlik inanç düzeylerinin değerlendirilmesi amaçlanmıştır.
Araştırmanın ...