Sağlık hizmetlerinde kalite artışının müşteri memnuniyeti üzerine etkisi
Künye
Karahan, A , Küçükilhan, M , Karataş, S . (2004). SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE ARTIŞININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 6 (2) , 115-138Özet
işletmeler artan rekabet koşullarında daha başarılı olmak için müşterilerinin beklentilerini karşılamak zorundadırlar. Bu çalışmada anket yöntemi kullanılarak bir kamu hastanesinde (Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesi) hastaların verilen hizmetin kalitesindeki artışı nasıl algıladıkları araştırılmıştır. Bulgular hastaların ortak ihtiyaçlarının hastane yönetimince öğrenilmesi ve dikkate alınmasının gerektiğini göstermektedir.
Kaynak
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiCilt
6Sayı
2Bağlantı
https://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/61254/912400https://hdl.handle.net/11630/8608
Koleksiyonlar
- Cilt 6 : Sayı 2 [12]