Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Hizmet İşletmelerinde Kurumsal İtibarın Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Rolü: Kırgızistan Üniversiteleri Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
Kişiler için kullanılan ve saygı görme olarak tanımlanan itibar kavramı, zamanla işletmeler için de kullanılan bir kavrama dönüşmüş ve işletmelerin çok önemli bir soyut zenginliği haline gelmiştir. Paydaşlarının zihnindeki ...
Tüketici Algısı Açısından Kurumsal İtibar İle Marka Değeri İlişkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
Kurumsal itibar, kurumun çalışmalarından etkilenen ve kurumu etkileyen çevrenin oluşturduğu kurumsal paydaşların kurum hakkındaki rasyonel ve duygusal değerlendirmelerinden oluşmaktadır. Marka değeri ise işletmenin sahip ...