Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Ürün Kategorileri Arasındaki Satış İlişkisinin Birliktelik Kuralları ve Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi ve Perakende Sektöründe Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Günümüzde birçok işletme, müşterileri ile ilgili çok miktarda ve çok çeşitli veriye sahiptir. Bu verilerin çeşitli analiz teknikleriyle işlenerek anlamlı ve işletmenin işine yarayacak bilgilerin elde edilmesi, işletmenin ...
Muhasebe Sistemlerinin Sınıflandırılması ve Türk Muhasebe Sisteminin Yerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Analiz
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
Muhasebe, içerisinde hayat bulduğu toplumun siyasi, sosyal, ekonomik ve hatta kültürel nitelikleriyle şekillenmektedir. Bu bağlamda, bir ülkenin muhasebe sisteminin başka bir ülkeninkiyle bire bir aynı olması mümkün değildir. ...