Konu "Müşteri Memnuniyeti" için Yüksek Lisans Tezleri listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Halkla ilişkiler ve toplam kalite yönetiminin ilişkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)Günümüz rekabet ortamında kuruluşların ihtiyaçlarını karşılayıp yaşamlarını devam ettirmesi zorlaşmaktadır. İşletmelerin kuruluşlarındaki temel amaçlarını gerçekleştirebilmek için müşterilere gereksinimi bulunmaktadır. ... -
Kamu Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi ve Afyonkarahisar İlinde Bir Uygulama ( Afjet )
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Küresel rekabet ortamında işletmeler ister kamu hizmeti sunuyor olsunlar ister özel hizmet, rekabet halinde oldukları diğer firmalar arasından sıyrılmak ve müşterinin gözünde saygın bir yer edinmek için başta müşteri ... -
Müşteri Memnuniyeti Sağlamada Müşteri Şikayetleri Yönetiminin Etkisi: Online Alışverişler Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Günümüzde müşteri ve müşteri memnuniyeti kavramı işletmeler için en önemli kavramlar haline gelmiştir. Müşteri memnuniyeti; müşteri istek ve beklentilerinin tam olarak karşılanması ile sağlanmaktadır. Şikayetler ise ... -
Öğrenci ve Velilerin Okul Memnuniyeti
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Bu çalışmanın genel amacı, ilköğretim okulu öğrencilerinin ve velilerin okullarındaki memnuniyet düzeylerini tespit etmektir. Bu tespitlerin elde edilebilmesi, için belirlenen okullarda “anket” yöntemi ile betimsel alan ... -
Restoran işletmelerindeki fiziksel kanıtların müşteri memnuniyetine etkisi: Afyonkarahisar ili örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Bu çalışmanın amacı, Afyonkarahisar ilinde bulunan restoran işletmelerindeki müşterilerin fiziksel kanıt algılarının müşteri memnuniyetine etkisinin önem performans analizi ile belirlenmesidir. Çalışmada ilk olarak çalışmanın ... -
Sadakatine Müşteri Memnuniyeti ve Müşteriyi Elde Tutmanın Müşteri Etkisi: Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Günümüzde artan rekabet koşulları, işletme ile müşteri arasında uzun süreli bir ilişkiyi zorunlu hale getirmiştir.Müşteri tatmini ve müşteri sadakati işletmeler için başarının iki anahtar kavramıdır. Müşterilerini tatmin ...