Konu "Pazarlama" için Yüksek Lisans Tezleri listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Afyonkarahisar termal turizm sektöründe destinasyon yönetimi ve pazarlaması çabaları üzerine bir değerlendirme
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Teknolojinin gelişmesi, sağlık problemlerin artması, boş zaman kavramının önem kazanması ve insan ömrünün uzaması ile sağlıklı yaşam arayışlarına rağbet artmıştır. Türkiye'nin en önemli termal turizm destinasyonlarının ... -
Ar-ge ve inovasyonun pazarlama süreci üzerindeki etkileri ve teknolojiye katkısı
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Küreselleşme pek çok yeniliği beraberinde getirmiştir. Bu yenilikleri elde eden ülkelerin izledikleri politikalar, çalışma ve araştırma yöntemleri, teknoloji bazlı araştırmaları, araştırmacılarının yetkinliği ve teknoloji ... -
Çok Kanallı Dağıtım Sistemleri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Dağıtım, pazarlama karmasının alt fonksiyonlarından biridir. Dağıtımın amacı, mal, hizmet ve bilgi akışını doğrudan veya dolaylı olarak son kullanıcıya ulaştırmaktır. Doğrudan tek kanal aracılığıyla yada birden fazla aracı ... -
Etkileyici kişi (influencer) güvenilirliğinin marka güveni ve satın alma niyetine etkisi: İnstagram üzerine bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Sosyal medya kullanıcılarının sayısı ve kullanıcıların farklı sosyal medya platformlarına erişimi her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle, sosyal medya platformları işletmelerin pazarlama stratejilerinde artan bir öneme ... -
Konut Pazarlamasında Kullanılan Yöntemler ve Konut Finanslama Tekniği Olarak Mortgage Sistemi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)İnsanın dünya üzerinde var olmasıyla beraber ortaya çıkan barınma olgusu, ilk günden günümüze değin geçen zaman aralığında konut kavramının bugünkü anlamda gelişmesini ve ucu açık bir gelişme süreciyle de önemini sürdürmüştür. ... -
Siyasal pazarlamada seçim şarkısının önemi: Ülkemizdeki seçim şarkıları üzerine nitel bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Pazarlamanın her geçen gün gelişmesi ile birlikte farklı alanlardaki kullanımı da artmaya başlamıştır. Çünkü pazarlama yalnızca malların pazarlandığı ve satılmaya çalışıldığı bir alandan ibaret değildir. Oldukça geniş bir ...