Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Matematik dersinde problem çözme stratejilerinin alan bağımlı-alan bağımsız öğrenciler üzerindeki etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Danışman: Doç. Dr. Gürbüz OCAK
Araştırmanın amacı, matematik dersinde problem çözme stratejilerinin alan bağımlı- alan bağımsız öğrencilerin akademik başarı düzeylerini etkileme düzeyini belirlemektir. Araştırma 2012-2013 ...
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu araştırmanın amacı; okul yöneticilerinin etik liderlik davranışlarını belirlemektir.Araştırmada evreni Milli Eğitim Bakanlığı Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı ilköğretim bünyesindeki anasınıfları ve ...
İngilizce Öğretiminde Tersine Eğitim Uygulamasının Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu çalışmada literatürde son zamanlarda kendine yer bulmaya başlamış yeni bir öğretim yöntemi olan Tersine Eğitim yönteminin İngilizce öğretiminde akademik başarıya ve kalıcılığa etkisi incelenmiştir. Araştırma 2013-2014 ...
Aktif Öğrenme Modeliyle Oluşturulan Öğrenme Ortamının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu araştırmada, aktif öğrenme modeliyle oluşturulan öğrenme ortamının öğrencilerin akademik başarısına ve İngilizce dersine yönelik tutumlarınaetkisi incelenmiştir. Ayrıca çalışmada cinsiyet, anne ve baba eğitim durumu ...