Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Yusuf Hasanov’un Sanat Yaşamı Ve Viyola Eğitimine Katkılarının İncelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Araştırmanın konusunu, “Yusuf HASANOV’un sanat yaşamı ve viyola eğitimine katkılarının incelenmesi” oluşturmaktadır. Bu araştırmada, Yusuf HASANOV’un sanat yaşamı, viyola eğitimine yaklaşımları, sanatçı ve eğitimci kimliğiyle ...
Müzik ve Duygu: Besteci ve Dinleyici Arasındaki İfade ve Algı Farklılıkları
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Bu çalışmada amaç, psikoloji disiplininin müzik ile ilgili olarak yaptığı çalışmalarda belirgin olarak dinleyicinin duyumlarını müzikten neden veya nasıl aldığı veya algıladığını sorgulamak değildir. Yıllardır tartışma ...
Carl Schröder’in Die Ersten Übungen Für Violoncello Opus 31 Etüt Kitabının İncelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Bu araştırma; Batı Müziği eğitimi veren kurumlarda, viyolonsel eğitiminde kullanılan Carl Schröder’in “Dıe Ersten Übungen Für Vıoloncello Opus 31” etüt kitabının incelenmesine yöneliktir. Araştırma ile; Carl Schröder Opus ...
Bireysel Ses Eğitiminde Piyano Eşliğinin Önemi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Bu araştırmanın amacı, bireysel ses eğitiminde piyano eşliğinin önemini ve yaklaşımları saptamak, bulgularla durum değerlendirmesi ve önerilerle bireysel ses eğitiminde piyano eşliğinin daha işlevsel hale gelmesine katkı ...
Viyana Klasik Döneminde Kontrbas Çalgısının Yeri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Araştırmanın problemi; Kontrbasın solo çalgı olarak ön plana çıktığı Viyana Klasik Döneminde Kontrbasın yeri nedir?
Araştırmanın amacı, kontrbasın solo çalgı olarak ön plana çıktığı Viyana Klasik Döneminin incelenmesi, ...