Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
İşbirlikli problem çözme öğretim programı tasarısının hazırlanması ve uygulanması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Dünya çapında gün geçtikçe dikkatleri üzerine toplayan işbirlikli problem çözme pek çok eğitim uygulamasının da odak noktası haline gelmeye başlamıştır. İşbirlikli problem çözme becerisinin yaşam boyu öğrencinin hem sosyal ...
İlkokulda girişimcilik öğretim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Son yıllarda önemi giderek artan ve 21. yüzyıl becerileri arasında gösterilen becerilerden birisi girişimcilik becerisidir. Nitekim girişimcilik faaliyetlerinin yaygın olduğu toplumların ekonomi ve teknoloji gibi birçok ...
Sosyal bilgiler dersinde dijital hikaye kullanımı: Öğrencilerin yeterlik ve değerlerinin incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Günümüzde yaşanan hızlı teknolojik gelişmeler hem bireylerin hem de toplumların ilgi ve ihtiyaçlarını büyük ölçüde etkilemektedir. Özellikle günümüz öğrencilerinin teknolojiye olan yakın ilgisi dikkate alındığında eğitim ...
Ortaokul 7. ve 8.sınıf matematik öğretiminin gerçekçi matematik eğitimi kuramına göre incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul 7. ve 8.sınıf matematik öğretiminde ortaokul matematik öğretmenlerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Kuramına uygun öğretim yapıp yapmadıklarının belirlenmesidir. Bu amaç doğrultusunda, nitel ...
Analitik düşünme temelli çevrimiçi Stem öğretim programının geliştirilmesi ve etkililiğinin incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
İnsanlık tarihinde her zamankinden daha fazla nüfusa, küresel bağlantılara, teknolojik ilerlemeye ve büyük ölçekli problemlere sahip bir dünyada yaşanmaktadır. İnsanoğlunun bu zorluklarla mücadele edebilmesi için yenilikçi ...