Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Programatik reklamcilikta güven ve kişiselleştirmenin tüketicilerin satin alma niyetine etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Akıllı telefon ve bilgisayar kullanımının artması sonucu tüketiciler / kullanıcılar internette aşırı miktarda veri oluşturmaktadırlar. Kişisel ve davranışsal veriler dijital ortamda kolaylıkla toplanabilmektedir. Yapay ...
Etkileyici kişi (influencer) güvenilirliğinin marka güveni ve satın alma niyetine etkisi: İnstagram üzerine bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Sosyal medya kullanıcılarının sayısı ve kullanıcıların farklı sosyal medya platformlarına erişimi her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle, sosyal medya platformları işletmelerin pazarlama stratejilerinde artan bir öneme ...