Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Algılanan değer ve tekrar ziyaret niyeti arasındaki ilişkilerin incelenmesi: beş yıldızlı termal otel işletmelerinde bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Algılanan değer, müşterilerin satın alma sonrasında mal veya hizmetlere ödediği fiyata göre kalitesi hakkında yaptığı değerlendirmeleri içerir. Buna göre tüketiciler, satın aldıkları ürünlerin harcadıkları paraya ve zamana ...
Algılanan örgütsel destek ile duygusal emek davranışları arasındaki ilişki üzerine bir araştırma: Afyonkarahisar’daki beş yıldızlı otel işletmeleri örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmada beş yıldızlı otel işletmeleri çalışanları üzerinde yapılan bir uygulamayla, algılanan örgütsel destek ile duygusal emek davranışları (yüzeysel davranış, samimi davranış ve derin davranış) arasındaki ilişkinin ...
Örgüt Sağlığının İş Tatmini Üzerine Etkisi: Afyonkarahisar’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
Son yıllarda artan rekabet koşulları karşısında işletmelerin faaliyetlerini sürdürebilmesi için gerek personelin, gerekse müşterilerin tatmininin sağlanması giderek önem kazanmıştır. Hizmet sektöründe önemli bir yere sahip ...