Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAbdioğlu, Hasan
dc.contributor.authorYavuz, Seren
dc.date2015-01-12
dc.date.accessioned2015-01-12T10:00:26Z
dc.date.available2015-01-12T10:00:26Z
dc.date.issued2013-06
dc.identifier.citationAbdioğlu, H , , , Yavuz, S . (2013). İŞLETMELERDE SOSYAL SERMAYENİN ÖLÇÜMLENMESİ VE RAPORLANMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 15 (1) , 25-56
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/1496
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/1619/20279
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı işletmelerde sosyal sermayenin ölçümlenmesi ve raporlanmasına yönelik bir araştırma gerçekleştirmektir. Bu amaçla beyaz et sektöründe faaliyet gösteren bir işletmenin 150 çalışanı üzerinde anket uygulanmıştır. Anket yardımıyla toplanan veriler SPSS 15 istatistik programı kullanılarak sosyal sermaye endeksi oluşturulmuş, endeks değeri hesaplanmış ve işletmenin sosyal sermaye değerinin mali tablolarda raporlanmasına ilişkin hesaplama ve Tekdüzen Hesap Planına uygun muhasebe kayıt önerileri sunulmuştur.en_US
dc.description.abstractPurpose of this study is to conduct a research to measure and report the social capital. For this purpose, a survey is conducted on 150 employees of a company that serves in white meat sector. By using SPSS 15 statistical software, survey data is used to create social capital index and to calculate the index value. Advices are suggested regarding the calculations for reporting the social capital value of the company on financial tables and regarding the accounting registration suitable to the Uniform Charts of Accounts.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Sermayeen_US
dc.subjectÖlçümlemeen_US
dc.subjectRaporlamaen_US
dc.titleİşletmelerde sosyal sermayenin ölçümlenmesi ve raporlanmasına yönelik bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeA study of social capital in enterprises for measuring and reportingen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentBalıkesir Üniversitesi, Bandırma İ.İ.B.F, İşletme Bölümü, Balıkesir Üniversitesi, S.B.E, Yüksek Lisans Öğrencisien_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.startpage25en_US
dc.identifier.endpage56en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster