Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Factors affecting purchase intention in YouTube videos
(2016)
YouTube is one of the new social media platforms that has received minimal research related to consumer purchase behavior. This paper aims to identify the factors that affect purchase intention of consumers who watch product ...
Örgütlerde otantik liderlik davranışının işe yabancılaşma ilei ilişkisi: Bursa ili dericilik sektöründe bir araştırma
(Uludağ Üniversitesi, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi, 2016)
Çok sayıda araştırma, otantik liderlik davranışının, örgütlerde pozitif psikolojik sermayenin yapı taşlarından biri olduğunu ortaya koymuştur. Bu durum aynı zamanda, otantik liderliğin, örgütlerde işe yabancılaşma gibi ...
Girişimci devlet yenilikçi finansman: Türkiye için bir politika arayışı
(2016)
Günümüz dünyasında teknoloji ve bilgi piyasasındaki değişim ve gelişmelerin iş
dünyasının en önemli oyuncularından olan işletmeler için bir belirsizlik ortamı
yarattığını söylemek mümkündür. Belirsizlik, işletmelere ...
How rational are individual investors: A factor analysis application in Turkey
(Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2016)
Individuals have generally narrow income and they aim to save and spend money after
fulfilling their basic vital requirements of daily life. It is equally important to save money and
to assess investments for the individual ...
Zafer Kalkınma Ajansı örneğinde kalkınma ajanslarının bölgesel sosyal kalkınmanın sağlanmasına yönelik katkıları
(2016)
Bölgeler arası gelişmişlik farklılıklarının giderilmesi, bölgelerin gelişme süreçlerinde
etkinlik ve verimliliğinin artırılması, bölgelerin rekabet gücünün geliştirilmesi ve
refahın ülke coğrafyasına dengeli bir şekilde ...