Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ...
Sermaye piyasasında etik
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2004)
Bu çalışmada finansal piyasalarda ve özellikle sermaye piyasasında etik kavramının anlamı ve önemi açıklanmıştır. Daha sonra, finans yöneticilerinin etik konusuna yaklaşımının önemi, sermaye piyasasında etik dışı davranışların ...
Organizasyonlarda iş etiğinin kurumlaşmasında insan kaynakları yönetiminin rolü
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2005)
İnsan kaynakları uygulamalarının etik ile kesişen pek çok alanı bulunmaktadır. İnsan kaynakları yöneticilerinin ve uzmanlarının işe alma, performans değerlendirme, eğitme ve geliştirme, ücretlendirme, üdüllendirme, terfi ...