Bölüm "Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı Üretim Yönetimi ve Pazarlama" Enstitüler için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Reklamcılık Sektöründe Reklam Etiği Algılamasının Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Reklam, meydana getirilmesinden tüketiciye ulaştırılmasına kadar birçok aşamadan geçer. Bu aşamaların her birinde belirli paydaşlar vardır. Bu paydaşlar reklam verenler, reklam ajansları, medya ve tüketicilerdir. Paydaşların ... -
Ürün Kategorileri Arasındaki Satış İlişkisinin Birliktelik Kuralları ve Kümeleme Analizi ile Belirlenmesi ve Perakende Sektöründe Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Günümüzde birçok işletme, müşterileri ile ilgili çok miktarda ve çok çeşitli veriye sahiptir. Bu verilerin çeşitli analiz teknikleriyle işlenerek anlamlı ve işletmenin işine yarayacak bilgilerin elde edilmesi, işletmenin ...