Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Otel işletmelerinde içsel pazarlama uygulamalarının örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi: Antalya örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019)
Bu araştırma, otel işletmelerinin içsel pazarlama uygulamalarını kullanma düzeylerinin çalışanların
örgütsel bağlılıkları üzerindeki etkisini saptamayı amaçlamaktadır. Bu genel amaç doğrultusunda
araştırmada, içsel ...
Otel İşletmelerinde uygulanan hizmet hatası telafi stratejilerinin hizmet kalitesi algısına etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019)
Hizmet hatasının telafisi ve algılanan hizmet kalitesi oldukça ilişkili iki konudur. Literatüre göre,
müşteriye sunulan hatalı hizmet sonrası otellerin hizmet hatasını telafi etmelerine yönelik tepkileri,
müşteriye karşı ...