Konu "Pazarlama" için Meslek Yüksekokulları listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Afyon’lu küçük işletme sahiplerinin pazarlama paradigması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2002)Bu araştırmada pazarlama karması elemanlarının Afyon esnafı tarafından nasıl algılandığının tespit edilmesine çalışılmaktadır. -
Popüler kültür öğelerinin pazarlama açısından önemi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi akademik personelinin kültürel tüketim profili üzerine bir araştırma
(Atatürk Üniversitesi, 2001)Kitle iletişim teknolojilerindeki gelişim sonucu olarak kitle iletişim araçları, toplumsal yaşantının bütün düzeylerindeki ağırlığını gün geçtikçe hissettirmektedir. Bu bağlamda; popüler kültür öğeleri de ele alınması ... -
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ... -
RTÜK’ün çocuklara yönelik kararlarının çocuk ve televizyon ilişkisi yönüyle içerik analizi yöntemi ile incelenmesi
(Kesit Akademi Dergisi, 2017)Televizyon kolay ulaşılabilir ve ucuz bir kitle iletişim aracıdır. Televizyon kullanımı çocuğun gelişimine katkı sağlayabileceği gibi ciddi sorunlara da yol açabilir. Ailenin bilinç düzeyi, televizyon izlerken ailenin ... -
Sandıklı’nın marka konumlandırılması ve marka değerinin iyileştirilmesi için öneriler
(Marka Kent Sandıklı Sempozyumu Bildiri Kitabı, 2014)Günümüz iş yaşamında birçok organizasyonun geleceği markalara bağlıdır. Ülke, şehir ve firma stratejilerinin formüle edilmesinde markaların kullanılması başlangıç noktasıdır ve yeni yönelmelerde önemli bir gereklilik halini ...