Ara
Toplam kayıt 16, listelenen: 1-10
Alan dışı mesleklerde finansal okuryazarlık düzeyinin belirlenmesi üzerine bir araştırma: Afyonkarahisar ili örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Meslek seçimi insan hayatında oldukça önemli bir aşamadır. Bu kapsamda mesleklerin çalışma şartları, gelir düzeyi, toplumsal saygınlığı vb. nedenler bir ölçüt olarak karşımıza çıkmaktadır. Ancak kişinin meslek tercihi hangi ...
Sanayi işletmelerinde üretim maliyetlerinin iç denetimi: Afyonkarahisar örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Sanayi İşletmelerinde Üretim Maliyetlerinin İç Denetimi: Afyonkarahisar Örneği adlı bu çalışmada, günümüz teknolojisinin katlanarak gelişmesi ve firmaların kurumsallaştığı global iş dünyasında firmalar için önemli bir ...
Katılım bankacılığı sektör karlılığı ile içsel faktörler ve makroekonomik göstergeler arasındaki ilişkinin analizi: Türkiye örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Bu çalışmada, Türkiye katılım bankacılığı sektörünün aktif karlılığı ve özkaynak karlılığına etki eden faktörlerin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Bu doğrultuda, içsel faktör olarak nitelendirilen sektöre ait 10 adet değişken ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ...
Tüketici düşmanlığı ve menşe ülke etkisinin tüketicilerin küresel marka tercihi ile ilişkisi: Afyonkarahisar ve İzmir şehirleri üzerine karşılaştırmalı bir analiz
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Küresel marka tercihi kavramı hem küresel firmaların pazarlama faaliyetlerinde hem de tüketicilerin tercihlerinde önemli bir yere sahiptir. Tüketici düşmanlığı ve menşe ülke etkisi tüketicilerin tercihlerini etkileyen ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ...
Örgütsel adalet ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin banka çalışanları bağlamında incelenmesi: KKTC örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Çağımızda tüm örgütler rekabetin üst düzeyde olduğu bir iş dünyasında faaliyetlerini sürdürmektedirler. Bu yüzden örgütler müşterilerine sağlamış oldukları hizmet kalitesini üst düzeyde tutarak müşteri memnuniyetini tesis ...
Güvenlik kültürü algısının işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisinin incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Bu çalışmanın amacı güvenlik kültürü algısının işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisini incelemektir. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde güvenlik kültürü ile ilgili kavramsal bilgilere değinilmiştir. İkinci ...
Kişilerin tüketim davranışlarında islami finansal okur yazarlığın etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Bu çalışmanın amacı, bireylerin tüketim davranışlarında İslami Finansal Okuryazarlığın herhangi bir etkisinin bulunup bulunmadığının ölçülmesidir. Bunun için üniversite ayrımı yapılmaksızın lisans, yüksek lisans veya doktora ...
Covid-19 salgını döneminde dijital alışveriş platformlarının performanslarının ahp temelli mairca modeliyle belirlenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
COVID-19 hastalığının ortaya çıkması ile birlikte insanlar yaşamlarını devam ettirebilmek için daha dikkatli ve seçici olmaya başlamışlardır. İnsanların hayatlarında önemli bir yere sahip olan internet, salgın döneminde ...