Browsing by Author "Eğmir, Eray"
Now showing items 1-5 of 5
-
Gerçekçi matematik öğretiminin 5. Sınıf öğrencilerinin akademik başarı, Motivasyon ve kalıcılıkları Üzerindeki etkisi
Cengiz, Selin (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu araştırmada, Gerçekçi Matematik Öğretimi’nin (GMÖ) 5. sınıf “Veri işleme” öğrenme alanına ilişkin akademik başarı, motivasyon ve kalıcılık üzerindeki etkisi araştırılmıştır. Araştırmada ön-test son-test kontrol gruplu ... -
Okul Yöneticilerinin Koçluk Özelliklerinin Okulun Öğrenen Organizasyon Olmasındaki Etkilik Düzeyi
Eğmir, Eray (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Araştırmanın amacı okul yöneticilerinin koçluk becerilerinin, okulun öğrenen bir organizasyon haline gelmesindeki etkililik düzeyini belirlemektir. Araştırma betimsel bir araştırmadır ve tarama yöntemi kullanılmıştır. A ... -
Ortaokul öğrencilerinin bitkilerde çimlenme ve büyüme konusundaki kavram yanılgılarının tahmin-gözlem-açıklama yöntemi ile incelenmesi
Çakı, Merve Nur; Eğmir, Eray; Paşa, Salih (2019)Canlıların sınıflandırılmasında yer alan ve yaşamın temel kaynaklarından birisi olan bitkiler, evrenin oksijen santrali olma görevini üstlenir. İnsanoğlu için de önemli bir yere sahip olan bitkiler ve bitkilerin yaşamsal ... -
Ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri ile üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi (İstanbul örneklemi)
Bakır, Tuğba (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu çalışmanın amacı ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri ile üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkiyi incelemektir. Çalışmada nicel araştırma yöntemlerinden ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. ... -
Ortaokul öğrencilerinin epistemolojik inançlarının eleştirel düşünme eğilimleri ile akademik öz yeterlilikleri üzerindeki etkisi (Afyonkarahisar örneklemi)
Kandemir, Sıddıka Nur; Eğmir, Eray (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu araştırmanın amacı ortaokul öğrencilerinin epistemolojik inançlarının eleştirel düşünme eğilimleri ile akademik özyeterlilikleri üzerindeki etkisini belirlemektir. Araştırmada ortaokul öğrencilerin epistemolojik ...