Browsing by Author "Poyraz, Ömer Osman"
Now showing items 1-2 of 2
-
Etnosentrik Eğilimlerin Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: Azerbaycan ve Türkiye Karşılaştırması
Poyraz, Ömer Osman (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu araştırmanın amacı Türkiye ve Azerbaycan tüketicilerinin etnosentrik eğilim düzeylerini tespit etmek ve tüketici davranışları üzerindeki etkisini araştırmaktır. Elde edilen verilere göre iki ülke arasında farklılık olup ... -
Marka tercihinde sosyal medya fenomenlerinin etkisi
Poyraz, Ömer Osman (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 20.02.2023)Bu araştırmanın amacı, Instagram içerikleri üreten sosyal medya fenomenlerinin marka tercihine etkisinde duygusal katılım, kaynak güvenilirliği, kişisel çıkarlarla uyum, fenomenle özdeşleşme ve bilginin kabulü faktörlerinin ...