Search
Now showing items 1-10 of 32
Afyon ilindeki tüketim alışkanlıkları: Kamu kurumlarında çalışanlar üzerinde yapılan bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)
Günümüzde hemen her alanda belli bir değişim yaşanmaktadır. Bu değişimin pazarlama alanında yarattığı en önemli özellik tüketicilerin pazarlama faaliyetleri içerisinde kazandığı ağırlıktır. Tüketicilerin odak noktası olarak ...
Taksitli Satış Uygulamaları ve Belirleyicileri Afyon ili Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2003)
Bu çalışmada taksitli satış uygulamaları hakkında genel tespitler yapılmıştır. Daha sonra işletmelerin taksitli satışlar hakkındaki tutumları ölçülmüştür. 188 Afyonlu işletmeye ait bilgilerde, işletmelerin taksitli satışlar ...
Türkiye kitap okuyor mu?
(Gençlik ve Kültürel Mirasımız – Youth and our Cultural Herıtage, Uluslararası Kongre, 2014)
Çalışmamıza konu olan başlık 2013 yılının son yarısında Afyon Kocatepe Üniversitesi Afyon Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü öğrencilerinin geleneksel olarak gerçekleştirdikleri proje uygulamasının içeriğini ...
Afyon Meslek Yüksekokulunda yürütülen derslerin proje çalışmalarıyla desteklenmesi ve öğrenci kariyerine etkileri
(UMYOS2013 Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, 2013)
Bilindiği üzere Meslek Yüksek Okulları lise ve dengi okullardan sonra, öğrencilere tercih ettikleri alanlarda iki yıl yükseköğretim imkânı veren okullardır. Meslek Yüksek Okullarının 1982 yılında üniversitelere bağlanmasıyla ...
Marka şehir kavramı ve Marsyas'ın Dinar'ın marka şehir olma sürecine katkıları
(7-8 Uluslararası Marsyas Kültür - Sanat ve Müzik Sempozyumu “Dinar ve Bölgesi Araştırmaları, 2017)
Günümüz yaşantısının her aşamasında marka kavramı etkisini arttırmaktadır. Gerçekleştirilen yatırımların geleceğe dönük programlanmasında markalaşma süreci konunun uzmanlarınca her geçen gün çok daha yoğun bir şekilde ...
“Sanat Engel Tanımaz”, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Eylem 1 – Avrupa İçin Gençlik 1.2 – Gençlik Girişimleri
(2007)
Afyon Kocatepe Üniversitesi Ulusal ve Uluslararası alanda yaptığı çeşitli araştırma-geliştirme projeleri ile bilim dünyasına sağladığı katkıların yanı sıra toplumsal dayanışmayı sağlamak adına yaptığı projelerle sosyal ...
Afyon’lu küçük işletme sahiplerinin pazarlama paradigması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2002)
Bu araştırmada pazarlama karması elemanlarının Afyon esnafı tarafından nasıl algılandığının tespit edilmesine çalışılmaktadır.
Pilgrim of Love Mevlâna – Aşk Yolcusu Mevlâna
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Devlet Konservatuarı, 2008)
Pilgrim of Love Mevlâna – Aşk Yolcusu Mevlâna
Gülzar-ı Ârifan
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Devlet Konservatuarı, 2010)
Gülizar-ı Arifan
Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü, 2007)
Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe