Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2005)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim dördüncü sınıf Türkçe dersinde,
yapılandırılmış buluş yoluyla öğretimin öğrenmede kalıcılığa etkisi
incelenmek istenmiştir. Bu araştırma, 2004–2005 öğretim yılı birinci
döneminde Erzurum ...
Eğitim Fakültesini Yeni Kazanan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Giriş Dersini Almadan Önce ve Aldıktan Sonra Öğretmenlik Mesleği Hakkındaki Metaforlarının Karşılaştırılması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2006)
Bu nitel çalışmanın amacı, Eğitim Fakültesi’ndeki öğretmen
adaylarının “Öğretmenlik Mesleğine Giriş” dersinin öncesinde ve
sonrasında, “öğretmenlik mesleği” hakkındaki metaforlarının incelenmesi ve
kıyaslanmasıdır. Bu ...
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Hikâyelerle İşlenen Sosyal Bilgiler Öğretimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi (Manisa İl Merkezi Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012)
Bu araştırmanın amacı, üstün yetenekli öğrencilerin hikâyelerle işlenen sosyal bilgiler öğretimine yönelik tutumlarını değerlendirmektir. Bu amaçtan yola çıkarak elde edilen sonuçlar bazı değişkenler (cinsiyet, yaş, sınıf ...
Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Dersine Bakış Açıları ve Başarıları Arasındaki İlişkiler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Ortaöğretim 9. ve 10. sınıf öğrencilerinin tarih dersine karşı bakış açıları, bu dersin işlenişi ve
öğrencilerin tarih dersine yönelik görüşlerini ortaya koyması açısından önemlidir. Bu önem gereği, 9.
ve 10. sınıf ...
Öğrencilerin İnternet Ortamında İngilizce Kullanmalarına Yönelik Tutumları
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)
İnternetin son derece yaygın olarak kullanıldığı bilgi çağında, öğrencilerin
İngilizce kullanarak hem İngilizcelerini geliştirme hem de internetten daha fazla
yararlanabilmeleri açısından internette İngilizce kullanmaları ...
Öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık öz-yeterlilik becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının dijital okur-yazarlık öz-yeterlilik becerilerini cinsiyet, öğrenim görmekte oldukları bölüm, anne ve baba eğitim durumu, mezun oldukları okul türü, bilgisayar erişim olanakları ...
Lise öğrencileri için analitik düşünme ölçeği geliştirme çalışması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 22.03.2020)
Bu çalışmada lise öğrencilerinin analitik düşünme düzeyleri belirlenmeye çalışılmıştır. Araştırmanın
örneklemini, 2017-2018 eğitim-öğretim yılında, Afyonkarahisar ilinde öğrenim gören 297 lise
öğrencisinden oluşmaktadır. ...
Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi sınavlara yönelik tutumlarına ilişkin ölçek geliştirme çalışması
(A scale development research for undergraduate students’ attitudes towards online exams, 27.03.2022)
Bu çalışma üniversite öğrencilerinin çevrimiçi sınavlara yönelik tutumlarını belirlemeye yönelik geçerli
ve güvenilir bir ölçek geliştirmek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaç doğrultusunda “Üniversite
Öğrencileri ...