Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Taşıtlarda AB ve ABD’nde Uygulanan Fren Test Standartlarının İncelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2015)
Frenleme etkinliğini değerlendirme konusu her zaman otomotiv mühendisliğinde zor bir konu olmuştur.
Bu yüzden frenleme etkinliğinde kullanılan disk/kampana ve balata ikilisinin gerçek frenleme
performansını değerlendirmek ...
Şebinkarahisar (GİRESUN) İlçesinden Liken ve Likenikol Mantar Kayıtları
(2016)
Şebinkarahisar ilçesinde 20 lokaliteden 156 likenleşmiş mantar taksonu ve 1 likenikol mantar taksonu
rapor edilmiştir. 106 likenleşmiş mantartaksonu ilçeden ilk defa rapor edilmektedir. 15 likenleşmiş man‐
tar taksonu ...
Doğal Bir Enerji Kaynağı Odun: Yanma Özelliği ve Koruma Yöntemleri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2015)
Odun, eşsiz yenilenebilir ve çevre dostu doğal kaynaklardan olması nedeniyle en yaygın olarak kullanılan
yapı malzemelerinden biridir. Kolay işleme, fiziksel ve mekanik özellikleri, estetik görünüm, çevre-sağlık
açısından, ...
Türkiye'de Trafik Kazalarında Riskli İllerin İstatistiksel Olarak Belirlenmesi
(2003)
Bu çalışmada Türkiye'deki 80 il, trafik kazalarındaki risk derecelerine göre, trafik kazalarının oluşumuna ve sonuçlarına etkili olduğu düşünülen 14 değişken yardımıyla kümeleme çözümlemesi kullanılarak gruplandırılmışım ...
FToeplitz ve Hemen Hemen FHankel Matrislerinin Normları için Sınırlar
(2003)
Bu çalışmada, FToeplitz ve Hemen Hemen FHankel matrislerini tanımlayarak bu matrislerin Euclides normları için üst sınırlar elde edildi
Ortaöğretim Fizik Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar Üzerine Bir Araştırma
(2003)
Bu çalışmada, ortaöğretim fizik eğitim ve öğretiminde karşılaşılan sorunlar öğretmen ve öğrenci yaklaşımı ile değerlendirilmiş, çözüm önerileri için somut veriler elde etmek amacıyla Afyon merkez ve ilçelerindeki fizik ...
Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme
(2003)
Fizik, matematik ve yabancı dil öğrenimi gibi önkoşul ilişkisine bağlı, yani konuların birbiri üzerine inşa edildiği derslerde öğrenci başarısı gittikçe düşer. Bu düşen başarıyı yükseltmenin yolu da her öğrenme ünitesinde, ...