dc.contributor.advisor | Hotamışlı,Mustafa | |
dc.contributor.author | Yavuz, Arman | |
dc.date.accessioned | 2019-05-27T06:47:22Z | |
dc.date.available | 2019-05-27T06:47:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/6169 | |
dc.description | The aim of this investigation is to inquire on strengthening the school-family collaboration the contribution of using information technology in the vocational schools. The data obtained in this study were analyzed with SPSS 21 package program, frequency, percent analysis, t test, pre-test and post-test techniques.
At the end of the research emerged that using information technology had a positive effect on strengthening the school-family collaboration and amaong teachers, parents, school administrators, and especially eliminated the bias of parents against to the school management. | en_US |
dc.description.abstract | Bu araştırmada amaç, meslek liselerinde okul aile işbirliğini güçlendirmede bilgi teknolojisi kullanımının katkısını incelemektir. Araştırmada elde edilen veriler SPSS 21 paket programında, frekans, yüzde analizi, ön test ve son test teknikleri ile analiz edilmiştir.
Araştırma sonucunda; okul aile işbirliğini güçlendirmede bilgi teknolojisi kullanımının öğretmen, veli, okul yönetimi ve öğrenci arasında pozitif yönde bir katkısı olduğu; özellikle velilerdeki okul yönetime karşı olan önyargıları ortadan kaldırdığı ortaya çıkmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Okul aile işbirliği, bilgi teknolojisi kullanımı. | en_US |
dc.title | Meslek Liselerinde Okul Aile İşbirliğini Arttırmada Bilgi Teknolojisi Kullanmanın Etkisi: Karşılaştırmalı Bir Araştırma | en_US |
dc.title.alternative | Meslek Liselerinde Okul Aile İşbirliğini Arttırmada Bilgi Teknolojisi Kullanmanın Etkisi: Karşılaştırmalı Bir Araştırma | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.department | Fen Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 111 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |