Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorHotamışlı,Mustafa
dc.contributor.authorYavuz, Arman
dc.date.accessioned2019-05-27T06:47:22Z
dc.date.available2019-05-27T06:47:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/6169
dc.descriptionThe aim of this investigation is to inquire on strengthening the school-family collaboration the contribution of using information technology in the vocational schools. The data obtained in this study were analyzed with SPSS 21 package program, frequency, percent analysis, t test, pre-test and post-test techniques. At the end of the research emerged that using information technology had a positive effect on strengthening the school-family collaboration and amaong teachers, parents, school administrators, and especially eliminated the bias of parents against to the school management.en_US
dc.description.abstractBu araştırmada amaç, meslek liselerinde okul aile işbirliğini güçlendirmede bilgi teknolojisi kullanımının katkısını incelemektir. Araştırmada elde edilen veriler SPSS 21 paket programında, frekans, yüzde analizi, ön test ve son test teknikleri ile analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda; okul aile işbirliğini güçlendirmede bilgi teknolojisi kullanımının öğretmen, veli, okul yönetimi ve öğrenci arasında pozitif yönde bir katkısı olduğu; özellikle velilerdeki okul yönetime karşı olan önyargıları ortadan kaldırdığı ortaya çıkmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOkul aile işbirliği, bilgi teknolojisi kullanımı.en_US
dc.titleMeslek Liselerinde Okul Aile İşbirliğini Arttırmada Bilgi Teknolojisi Kullanmanın Etkisi: Karşılaştırmalı Bir Araştırmaen_US
dc.title.alternativeMeslek Liselerinde Okul Aile İşbirliğini Arttırmada Bilgi Teknolojisi Kullanmanın Etkisi: Karşılaştırmalı Bir Araştırmaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentFen Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage111en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster