Ara
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10
Kişilik özelliklerinin destinasyon kişiliği algısına etkisi: İzmir ili örneği
(2017)
Turizm faaliyetlerinin öznel nitelik taşıması, diğer bir ifade ile bireysel kararlara sıkı sıkıya bağlı olması, turizm ürünlerin bireylere sunumunu doğrudan etkileyen bir unsurdur. Bunun doğal bir sonucu olarak turizm ...
Yeşil bilinç düzeyinin ve yeşil göz boyama sonucunda oluşan şüpheciliğin turistlerin davranışsal niyetlerine etkisi
(2017)
Bu çalışma temel olarak bireylerin yeşil girişimlere yönelik bilinç düzeyleri ile
otel işletmelerinin yeşil pazarlama faaliyetleri sonucunda bireylerin zihninde
oluşan yeşil göz boyama algısının ortaya çıkardığı şüpheciliğin, ...
Recognition of traditional handicrafts as cultural values to tourism: A model suggestion for Afyonkarahisar
(2017)
From 2000s onwards, product diversification initiatives in tourism has gained
momentum based on ever-changing context of tourism experiences. Such experiences
spotlighted respect to nature and traditional culture, instead ...
Sosyal kaytarmanın işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi: Otel işletmelerinde bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
Faaliyette bulunduğu sektör türü ne olursa olsun, örgütler ancak insan
kaynaklarının özverili çalışmaları neticesinde başarıya ulaşırlar. Çalışanların işlerine
yansıttığı bilinçli veya bilinçsiz davranışlar sonucu ortaya ...
Nepotizm algısında demografik özelliklerin rolü: Otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, örgütlerde önemli bir sorun grubunu
oluşturan nepotizme (akraba, eş-dost kayırmacılığı) ilişkin,
işgören algılarının bazı demografik özelliklerine göre değişip
değişmediğini ortaya koymaktır. Bu ...
Alternatif turizm mi turizmde çeşitlilik mi? Kavramsal bir değerlendirme
(Erzincan Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı alternatif turizm kavramında yaşanan karmaşıklığın giderilmesine
yönelik ilgili alana katkı sağlamaktır. Çalışmada öncelikle alternatif kavramının etimolojik kökleri ortaya
konulmaya çalışılmış, daha ...
Termal otel işletmelerinde personel bulma, seçme ve personeli işe yerleştirme sürecindeki uygulamalar ve sorunlar üzerine bir araştırma: Afyonkarahisar örneği
(Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı; önemli bir turizm işletmesi türü olan termal otel işletmelerinin,
termal otel olmalarının getirdiği özellikler de dikkate alınarak personel bulma, seçme ve
personeli işe yerleştirme süreçlerinde ...
Hastane işletmelerinde mobbingin örgütsel yabancılaşma üzerine etkisi: Afyonkarahisar'da bir uygulama
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı sağlık çalışanlarının mobbing algısının örgütsel
yabancılaşma düzeyleri üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Çalışmanın örneklemi,
Afyonkarahisar il merkezinde faaliyet gösteren hastanelerde görev ...
Müslüman tüketicilerin helal ürün algısı, tutum ve beklentileri üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Dini inançlar tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen temel faktörler arasında yer almaktadır. Tüketiciler ürün satın alırken dini inançlarını da ön planda tutarak karar verebilmektedirler. Bu sebeple ürün tercihlerinde ...
Öğretim üyelerinin müslüman dostu konaklama İşletmelerine yönelik tutumlarının belirlenmesi: Afyon Kocatepe Üniversitesi üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Turizm sektöründe helâl uygulamalar, konaklama hizmetleri başta olmak üzere, ulaşım hizmetleri ve terminaller, sağlık hizmetleri, alış veriş ve kongre merkezleri, spor ve etkinlik alanları, tur operatörleri ve seyahat ...