Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Afyonkarahisar’ın Rekreasyon Alan ve Faaliyetlerinin Konaklama Süresi Üzerindeki Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2014)
Tatil anlayışı günümüzde sektörel gelişim ve rekabet ile yeni ürünlerin
ortaya konması, profesyonel turizm hizmeti sunumu gibi nedenlere değişmiştir.
Destinasyona bağlı nedenlerin yanı sıra bireysel nedenler de, tatil ...
Yabancı turistlerin satın alma karar sürecinde kültürel varlıkların etkisi: Konya örneği
(2010)
Her sektörde olduğu gibi turizm sektöründe de son yıllarda yaşanan ekonomik ve teknolojik gelişmelerin etkisiyle tüketim algısında ve davranışlarda değişiklikler ortaya çıkmıştır. Sürdürülebilir ...
Güçlendirmede yönetici ve işgören algılamalarının karşılaştırılması
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2011)
Bu araştırmanın amacı, otel işletmeleri yöneticilerinin güçlendirme kapsamındaki uygulamalarının, işgören beklentilerini
karşılayıp karşılamadığını; yönetici ve işgören algılamaları çerçevesinde belirleyebilmektedir. ...
Eğitim destekli kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik tüketici algılamaları
(2013)
Bu çalışmanın amacı, eğitim destekli kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarının tüketici
bakış açısıyla değerlendirilmesidir. Bu amaç doğrultusunda çalışmada kurumsal sosyal sorumluluk kavramı
açıklanmakta ve özellikle ...
The effect of servant leadership on psychological empowerment and organizational ıdentification
(2019)
Purpose – The aim of this study is to determine the effects of servant leadership on
psychological empowerment and organizational identification.
Design/methodology/approach – Within the context of quantitative research ...