Yazar "Karaca, Yusuf" için Doktora Tezleri / Sanatta Yeterlik listeleme
-
Ailelerin iletişim tarzlari ve farkindalik düzeylerine göre satin alma kararlarinda çocuklarin etkisi
Kafadar, Onur (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmada, çocukların ebeveynlerine yönelik uyguladıkları taktikler ile ebeveynlerin çocuklara yönelik pazarlama faaliyetlerine farkındalık düzeyinin ebeveynlerin satın alma kararlarına etkisi farklı aile iletişim ... -
İnovatif ürünlerin yayılımında fikir liderlerinin rolü: tüketiciler üzerine bir araştırma
Uyar, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Entitüsü, 2014)Bu çalışma tüketicilerin inovatif ürün satın alma kararları üzerinde fikir liderinin etkisini incelenmektedir. Fikir lideri inovatif ürünlerin yayılımında ağızdan ağıza pazarlama yöntemiyle kilit bir öneme sahiptir. ... -
Turistik Satın Alma Davranışında Destinasyon İmajının Rolü Afyonkarahisar Bölgesinde Bir Araştırma
Pekyaman, Asuman (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Turistik satın alma süreci birçok faktörün etkisiyle şekillenmektedir. Bu süreci etkileyen faktörlerden birisi de destinasyon imajı ve destinasyon markasıdır. Destinasyon imajı turistlerin tatil yeri seçiminde destinasyonla ... -
Yerel Kalkınma ve Rekabet Aracı Olarak Şehir Pazarlamasında Yatırımcıların Yatırım Destinasyon Tercih Yapılarının Belirlenmesi ve Uşak Tekstil Sektöründe Bir Uygulama
Ceylan, Hasan Hüseyin (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Son 20-30 yıldır yaşanan köklü değişimler pazarlama yaklaşımını şehirler için zorunluluk haline getirmiştir. Ürünler gibi şehirlerin de pazarlanabileceği varsayımına dayanan şehir pazarlaması ile şehirler için doğru hedef ...