Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Fenomen pazarlamanın covid-19 pandemi sürecinde marka farkındalığı bağlamında kullanımı
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 27.03.2022)
Fenomen Pazarlama (Influencer Marketing) son yıllarda markalar tarafından yoğun bir Şekilde kullanılmaktadır. Bu gelişmede internet ve sosyal medya kullanım oranlarındaki artış etkili olmuştur. 2019 yılı aralık ayında ...
Öğrenci velileri gözünden COVID-19 Pandemisi acil uzaktan öğretim (AUÖ) süreci: Fenomenolojik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 27.06.2022)
Bireyin eğitiminde önemli rollere sahip olan velilerin ebeveyn olarak COVID-19 Pandemisi acil uzaktan öğretim (AUÖ) sürecinde paydaş rolü daha da artmıştır. Öğrenci velilerinin bu süreci nasıl deneyimlediklerini ortaya ...
İşletmelerin pandemi sürecindeki deneyimlerine ilişkin nitel bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 29.12.2022)
Pandemi sürecinde işletmelerin prensiplerinde bir takım değişimler meydana gelmiştir. Bu değişimleri gerçekleştirirken işletme/çalışanlarının deneyimlerinin ortaya konması sürecin meydana getirdiği sonuçları anlayabilmek ...