Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTemizel, Fatih
dc.contributor.authorCoşkun, İnci Oya
dc.date2014-12-30
dc.date.accessioned2014-12-30T08:37:58Z
dc.date.available2014-12-30T08:37:58Z
dc.date.issued2010-12
dc.identifier.citationTemizel, F , , , Coşkun, İ . (2010). FİNANSAL PİYASALAR İLE ETKİN BİR İLETİŞİM VE GELİŞTİRİLMİŞ ŞEFFAFLIK ARACI OLARAK YATIRIMCI İLİŞKİLERİ . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 12 (2) , 81-102
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/1428
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/1624/20355
dc.description.abstractFinansal piyasalarda işlem gören varlık fiyatlarının bileşeni olan bilginin elde edilmesi ve değerlendirilmesi finansal piyasaların en temel fonksiyonudur. İşletmelere ilişkin finansal piyasa algısının oluşumunda işletmenin verdiği bilgilerin niteliği ve niceliği etkili olmaktadır. Çalışmada anlık, doğru, kolaylıkla anlaşılabilir, karşılaştırılabilir, şeffaf, finansal olmayan bilgileri de kapsayan, güvenilir ve süreklilik gösteren bir bilgilendirme politikasının finansal piyasaların katılımcılarında işletmeye yönelik güven inşa edilmesine katkısı incelenmektedir. İşletmeye yönelik güven oluşumunu sağlayacak etkin bir iletişim ve geliştirilmiş şeffaflık aracı olarak Yatırımcı İlişkileri değerlendirilmektedir. Yatırımcı ilişkileri yönetimi kapsamındaki faaliyetlerin işletme ve finansal piyasalara katkıları ortaya konmaktadır.en_US
dc.description.abstractObtainment and evaluation of information which is a component of price of assets traded in financial markets is the most principle of financial market functions. The quantity and quality of information disseminated by the business are effective in forming financial markets’ perceptions about a corporation. This study examines the contribution of a prompt, accurate, clear, transparent, reliable and consistent disclosure policy that also includes nonfinancial information on establishing trust for financial market investors towards the corporation. Investor relations management is evaluated as a tool for efficient communications and advanced transparency to ensure building of trust towards the corporation. The contributions of activities within the scope of investor relations management towards the corporation and financial markets are identified.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBilgien_US
dc.subjectYatırımcı İlişkilerien_US
dc.subjectFinansal Piyasaen_US
dc.subjectGüvenen_US
dc.subjectSermaye Maliyetien_US
dc.titleFinansal piyasalar ile etkin bir iletişim ve geliştirilmiş şeffaflık aracı olarak yatırımcı ilişkilerien_US
dc.title.alternativeInvestor relations as a tool for efficient communications with financial markets and advanced transparencyen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentAnadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.departmentAnadolu Üniversitesi, Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu
dc.identifier.volume12en_US
dc.identifier.startpage81en_US
dc.identifier.endpage102en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster